Prowadzisz firmę, której produkty lub usługi można zamówić przez internet, a nie korzystasz jeszcze z reklamy Google AdWords? To fatalnie! Rezygnujesz z szansy na pozyskanie nowych klientów oraz na zyskanie rozgłosu w sieci. Pamiętaj, że gdy użytkownik jest zdecydowany na zakup danego przedmiotu, najczęściej korzysta z wyszukiwarki po to, aby znaleźć i porównać oferty różnych firm. Dzięki AdWords potencjalny klient ma szansę trafić do Twojej strony! Dowiedź się, dlaczego warto wykorzystać tę formę promocji.
Marketing wirusowy – zarażaj swoją reklamą
W dniu 16 grudnia 1998 r. Iconocast przyznał nagrodę za hasło marketingu internetowego o terminie „marketing wirusowy”, ale co to naprawdę znaczy?
Co musisz wiedzieć, zanim wybierzesz agencję SEO
Dobra strona internetowa to dziś podstawa sukcesu wielu firm – bez odpowiedniej widoczności w sieci dotarcie do grona klientów docelowych staje się nie tylko trudne, ale często wręcz niemożliwe. Potrzebę inwestowania w obecność własnej marki w sieci widzą dziś nie tylko właściciele sklepów internetowych, ale też bardziej tradycyjni gracze na rynku.
Dlaczego logo Apple jest nadgryzione?
Logo Apple – jeden z najbardziej rozpoznawalnych wzorów na świecie, ikona i znak dzisiejszych czasów. Czy zastanawialiście się kiedyś, jaka jest historia powstania nadgryzionego jabłka? Postaramy się Wam przybliżyć temat powstania logo Apple, wyjaśnić dlaczego jest nadgryzione.
Wdrożenia Magento – dobry krok dla rozwoju witryny e-commerce
Jeśli chodzi o platformy typu open source, specjalnie wykorzystywane do tworzenia sklepów e-commerce to wdrożenia Magento są zdecydowanie wśród liderów. Jest to najbardziej elastyczna platforma, stąd nikogo nie powinno dziwić, iż naprawdę wiele dużych marek korzysta z jej możliwości, aby rozwinąć swoją działalność. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, iż Magento jest obecnie najpotężniejszą platformą do tworzenia stron internetowych e-commerce.
Dlaczego warto zdecydować się na wdrożenie Magento?
Jeśli chcesz skonfigurować biznes e-commerce, oznacza to, że musisz zarządzać wieloma modułami równocześnie. Utworzenie sklepu e-commerce nie jest takie proste, jeśli nie posiadasz odpowiedniej podstawy – platformy, która to umożliwi. W dzisiejszym świecie właściciele firm szukają najlepszych platform dla rozwoju swoich witryn e-commerce, a wdrożenie Magento wydaje się najlepszym rozwiązaniem, które potrafi spełnić wszystkie ich potrzeby.
Korzyści z Magento dla rozwoju witryny e-commerce
Jeśli nadal masz wątpliwości czy postawić właśnie na wdrożenie Magento – powinieneś wiedzieć dlaczego ten wybór zyskał tak dużą popularność. Najlepiej to zrozumieć patrząc uważniej na kilka najważniejszych zalet wdrożenia Magento.
Darmowe rozwiązanie
Magento to platforma opensource, a więc ma wiele funkcji, które są całkowicie bezpłatne. Jest to duża i szybko rozwijająca się technologia. Deweloperzy lubią też Magento ze względu na jego wyjątkowość i tysiące rozszerzeń.
Zalety dla SEO
Magento ma unikalny moduł – „Magento SEO” – dzięki któremu witryna e-commerce postawiona na tej platformie jest lepiej zoptymalizowana, szczególnie jeśli chodzi o:
- treści,
- ruch na stronie,
Wszystko to jest efektywnie zarządzane przez wdrożenie Magento SEO.
Środowisko przyjazne programistom
Programiści Magento uważają, że dodawanie stron i aktualizacja treści na stronie jest łatwa i przyjazna. Łączenie i nawigacja stron są również bardzo proste w Magento, co również przekłada się na fakt, iż te funkcje oszczędzają znaczną ilość czasu.
Niekończące się możliwości
Magento pozwala na zarządzanie wieloma sklepami: dzięki temu prowadzenie i zarządzanie biznesem online 24 h przez 7 dni w tygodniu stało się bezstresowe. Zanim pojawiło się Magento zarządzanie wieloma sklepami z jednego panelu administracyjnego było niewygodne. Teraz, dzięki tej platformie, każdy sklep może zostać skonfigurowany w jednym panelu administracyjnym z własnym unikalnym katalogiem produktów.
Chyba na ten moment już nikt nie powinien mieć wątpliwości co do tego, iż wdrożenie Magento to dobry krok w kierunku rozwoju witryny e-commerce.
Rodzaje księgowości – czyli o tym w jaki sposób się rozliczać?
Chcesz założyć własną firmę? W takim przypadku warto przemyśleć, jaki rodzaj opodatkowania wybrać. Wpłynie on zasady prowadzenia księgowości oraz koszty i czas z tym związany. O czym powinniśmy pamiętać?
Ubezpieczenie podróżne bez wychodzenia z domu
Polacy chętnie korzystają z ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń podróżnych i innych pakietów, dzięki jakim mogą zabezpieczyć los swój lub swoich bliskich. W związku z tym, Towarzystwa Ubezpieczeniowe rozbudowują swoje świadczenie, po to, by stać się jak najbardziej atrakcyjnym.
Jak zarządzać ryzykiem na rynku Forex?
Zarządzanie ryzykiem na rynku Forex to faktycznie jedno z ważniejszych zagadnień na tym rynku walutowym. Forex jest bardzo dynamiczny i tak naprawdę polscy inwestorzy jeszcze się go uczą. Panuje wiele błędnych przekonań co do tego, że to rynek prosty, i chociaż można nim zarządzać intuicyjnie to zawsze należy zdawać sobie sprawę z ryzyka i podejmować właściwe decyzje inwestorskie.
Sześć powodów, dla których firmy tracą największe talenty
Zachowanie twoich najlepszych pracowników powinno być stałym priorytetem – zastąpienie ich generuje koszta
Jaka pożyczka pod kupno samochodu?
Planujesz zakupienie samochodu, ale brakuje ci środków? W takiej sytuacji pomocna może być szybka pożyczka. Jaka sprawdzi się najlepiej? Zapraszamy do przeglądu pożyczek na auto razem z nami!