Prowadzisz firmę, której produkty lub usługi można zamówić przez internet, a nie korzystasz jeszcze z reklamy Google AdWords? To fatalnie! Rezygnujesz z szansy na pozyskanie nowych klientów oraz na zyskanie rozgłosu w sieci. Pamiętaj, że gdy użytkownik jest zdecydowany na zakup danego przedmiotu, najczęściej korzysta z wyszukiwarki po to, aby znaleźć i porównać oferty różnych firm. Dzięki AdWords potencjalny klient ma szansę trafić do Twojej strony! Dowiedź się, dlaczego warto wykorzystać tę formę promocji.

Reklamowanie się za pośrednictwem sieci Google AdWords przynosi dobre efekty sprzedażowe oraz wizerunkowe. Ale to nie wszystko – są trzy główne powody przemawiające za takim sposobem promocji.

1. Google AdWords w prosty sposób pomaga dotrzeć do zdecydowanego konsumenta – takiego, który naprawdę potrzebuje konkretnego produktu czy usługi. To, co najbardziej liczy się aktualnie w reklamie internetowej, to wysoka pozycja w wyszukiwarce na daną fazę. Znalezienie się na pierwszej stronie w Google znacznie zwiększa bowiem szansę na to, że internauta trafi oraz skorzysta z proponowanej oferty. Organiczne zdobywanie dobrej widoczności w przeglądarce jest czasochłonne i wiąże się z pewnymi nakładami finansowymi. Reklama w Google AdWords pozwala zoptymalizować te koszta, a dodatkowo sprawia, iż nawet małe firmy będą miały szanse wybić się w sieci. Wystarczy stworzyć odpowiedni format oraz skierować go do wybranej grupy odbiorców, by promocja wyświetlała się na pierwszej stronie wyszukiwań.

2. Lokalny zasięg reklam to szansa na dotarcie do najbliższych klientów

Google AdWords umożliwia dokładne targetowanie promocji po lokalizacji. Dzięki temu kreacje reklamowe mogą wyświetlać się mieszkańcom określonego wcześniej obszaru, regiony, a nawet miasta czy osiedla. Takie działania wpływają także na rzeczywistą rozpoznawalność marki w jej najbliższym sąsiedztwie.

3. AdWords może pokazać lokalizację firmy już na poziomie reklamy

Wystarczy, że firma skorzysta z opcji Google Places, a poza samą jej reklamą będzie wyświetlać się też  mapa z siedzibą marki. Dzięki temu osoby, które będą w jej pobliżu dużo łatwiej ją odnajdą – a także chętniej ją odwiedzą! Skuteczność tego rozwiązania dostrzega się zwłaszcza, gdy połączy się informację o lokalizacji z zachęcającą promocją.

Poznałeś 3 powody, dla których warto rozpocząć działania z Google AdWords. Twoja praktyka z siecią reklamową przyniesie jeszcze więcej przykładów słuszności tej formy promocji! Jeśli szukasz firmy, która zajmie się Twoim marketingiem internetowym, zaufaj agencji ze statusem Google Partner. Jedną z nich jest Alte Media https://www.altemedia.pl/kampanie-google-adwords. Jej specjaliści sprawią, ze Twoja reklama będzie skuteczna!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here