Relatywnie nowe wynalazki jak social media zmieniły świat handlu i marketingu. Dzisiaj trudno jest promować sklep internetowy nie korzystając z Facebooka, jak również z innych tego typu stron.

Fanpage na Facebooku

Niewątpliwie, posiadanie fanpeg’a na platformie social media jest absolutnie niezbędne. To dzięki niej właśnie można na bieżąco kontaktować się z klientami. Posiadanie fanpage’a daje możliwość informowania klientów o nowych promocjach, zmianach i innych aktualnościach. Ponadto, również klienci korzystają, gdyż mogą skontaktować się w łatwy sposób ze sklepem.

Fanpage oczywiście służy również reklamie sklepu. To właśnie na nim umieszcza się informacje o rabatach czy też organizowanych konkursach. Dzięki konkursom natomiast nie dość, że na stronę sklepu trafia więcej osób, to jeszcze generuje się więcej like’ów na Facebooku. Im więcej like’ów, tym więcej potencjalnych klientów.

Powiązanie ze stroną internetową

Niewątpliwie, istotne jest powiązanie fanpage’a ze stroną sklepu. Dzięki temu, w łatwy sposób, bezpośrednio z niego klienci trafiają na stronę, na której mogą dokonać zakupów. Co więcej, dzięki polubieniom, możliwe jest wysyłanie ofert do konkretnych użytkowników portalu, którzy z dużym prawdopodobieństwem będą zainteresowani ofertą sklepu.

Wykupienie reklamy

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że na Facebooku można wykupić reklamę podobną do tej, jaką oferuje Google. Chodzi o to, iż reklama którą się wykupi wyświetla się jedynie określonej grupie osób. Są to ludzie, którzy przeglądają treści w jakiś sposób związane z asortymentem danego sklepu. Dzięki temu, jest duże prawdopodobieństwo, że większość osób, do których trafi reklama, rzeczywiście będzie w jakimś stopniu zainteresowana produktami, jakie ma im do zaoferowania dany sklep. Właściciel sklepu nie traci więc pieniędzy na reklamę skierowaną do nieodpowiedniej grupy odbiorców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here